Остання редакція: 2024-04-23
Анотація
Головною метою нашої роботи є встановлення способів протидії здвигу вісі при взаємодії магнітних полів. У майбутньому машини, які використовують паливо, заміняться машинами, котрі працюватимуть на електродвигунах. Проте, світ дуже стрімко розвивається, і наступною сходинкою будуть машини, які рухаються над землею(літаючі автомобілі). При їх створенні основною проблемою є те, що через взаємодію магнітних полів, наш об’єкт буде здвигатися то праворуч, то ліворуч. Тому в даній роботі ми з’ясуємо як все ж можна вирішити цю проблему.
Основні висновки виконаної роботи:
Чим ближча відстань між магнітами, ти більше сили нам потрібно прикласти, щоб довести цю відстань до 0;
Для того, щоб відстань дорівнювала нулю, нам потрібно прикласти силу приблизно 6,9-7 кг;
На початку досліду відстань між магнітами стрімко падає, а наприкінці - потребує значно більшої маси для зменшення;
При зворотному ході цього ж досліду, усе відбувається навпаки - на початку нам потрібно значно зменшити масу, щоб верхній магніт почав рухатися вгору, а на прикінці - стрімко починає зростати;
Якщо ввести збоку у нашу установку 3 магніт полюсом N на відстані 1 0мм, то відстань між неодимовими магнітами знизиться від 40 мм до 14 мм, проте кількість магнітів, необхідна для зменшення відстані до 0 мм, нам потрібна та сама, що і при першому досліді.
Здвиг вісі при максимальній взаємодії магнітних полів дорівнював 4 мм, проте завдяки двом магнітам, які разом можуть утримувати 60 кг, нам вдалося зменшити її 3,5 мм. З цього випливає: для повної компенсації здвигу нам потрібно 8 таких магнітів(8*0,5 мм=4мм).
Ключові слова
Посилання
1. Білецький В.С. Мала гірнична енциклопедія. В 3т. Т.1. Донецьк: Донбас, 2004. 640 с.
2. Кучерук І.М., Горбачук І.Т., Луцик П.П. Загальний курс фізики. В 3т. Т.1. Київ: Техніка, 2006. 532 с.