Розмір шрифту:
Гідропривод фіксації шасі літака
Остання редакція: 2021-05-30
Анотація
Основною проблемою є відмова системи живлення за рахунок облітерації, кавітації, механічних поломок тощо. Цю проблему компенсують дублюванням елементів живлення в системі, щоб у випадку відмови одного з насосів чи поломки на лінії, була можливість, автоматично або вручну, продовжити роботу системи та уникнути аварії. До таких належать гідротрансформатори, турбонасосні установки та електропривідні насосні станції.
Також досить розповсюдженою проблемою є відмова живлення при випуску шасі літака. На початку цю поломку компенсували за допомогою закачування в систему випуску шасі, азоту, резервуар з яким було попередньо встановлено у систему. Але згодом від цієї ідеї відмовилися, оскільки після таких ситуацій було потрібно прочищати систему та по-новому заповнювати її мастилом, що досить не економічно. В більш сучасних літаках, в такій ситуації, достатньо відключити замок, який тримає шасі і воно випуститься самостійно під власною вагою. Мінусом є відсутність жорсткої фіксації стійки шасі, але це краще ніж сідати на «живіт» літака.
Для запобігання кавітації перед насосами, на лінії втягування створюють надлишковий тиск. Для цього, гідробак підключають до компресора авіадвигуна, з’єднують з системою кондиціонування або додатково підключають насоси підкачки.
Також досить розповсюдженою проблемою є відмова живлення при випуску шасі літака. На початку цю поломку компенсували за допомогою закачування в систему випуску шасі, азоту, резервуар з яким було попередньо встановлено у систему. Але згодом від цієї ідеї відмовилися, оскільки після таких ситуацій було потрібно прочищати систему та по-новому заповнювати її мастилом, що досить не економічно. В більш сучасних літаках, в такій ситуації, достатньо відключити замок, який тримає шасі і воно випуститься самостійно під власною вагою. Мінусом є відсутність жорсткої фіксації стійки шасі, але це краще ніж сідати на «живіт» літака.
Для запобігання кавітації перед насосами, на лінії втягування створюють надлишковий тиск. Для цього, гідробак підключають до компресора авіадвигуна, з’єднують з системою кондиціонування або додатково підключають насоси підкачки.
Ключові слова
дублювання елементів живлення в системі; шасі літака;
Посилання
1.https://avia.pro/blog/gidravlicheskaya-sistema-samoleta
2.https://www.wikiwand.com/ru/%D0%A8%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%B8_%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B0%D0%BF%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B0#/%D0%A2%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0
2.https://www.wikiwand.com/ru/%D0%A8%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%B8_%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B0%D0%BF%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B0#/%D0%A2%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0