Остання редакція: 2020-05-15
Анотація
Амортизатори є невід'ємною частиною підвіски, вони призначені для демпфірування коливань підресорених та безпружинних частин автомобіля. Амортизатори в рівній мірі служать як для безпеки, так і для комфортабельності руху автомобіля. Найбільш широковживаними, рахуються двотрубні гідравлічні амортизатори, але одним із їх недоліків є нагрівання робочої рідини (мастила), як при інтенсивних навантаженнях, при зміні температури навколишнього середовища, так і при русі у складних умовах. Як вже відомо, при нагріванні мастило змінює свою в'язкість, що в свою чергу змінює вихідні характеристики амортизатора. Тому основна задача полягала в тому щоб знехтувати змінами температури мастила, що дасть змогу амортизатору працювати у вихідних налаштуваннях. Було запропоновано встановити керований клапан з кроковим двигуном та додати в конструкцію амортизатора датчик температури. Саме ці зміни в конструкції дають нам змогу контролювати температуру робочої рідини в будь який проміжок часу, та в залежності від неї плавно змінювати площу поперечного перерізу. Вважаємо, що таким чином при змінах температури в будь яку сторону, чи то нагрівання, чи то охолодження, керований клапан з кроковим двигуном, який буде керуватись контролером, повинен автоматично підлаштовувати саме ту площу поперечного перерізу, яка необхідна в певний проміжок часу в залежності від температури. Це дає змогу працювати амортизатору у його вихідних налаштуваннях не зважаючи як на внутрішні, так і на зовнішні фактори.
Ключові слова
Посилання