Остання редакція: 2020-05-13
Анотація
Під час розвантаження контейнерів в портах виникає не мало проблем. Найголовніша це - перевантаженість порту або терміналу. Зазвичай це відбувається, коли в порт прибуває величезна кількість контейнерів. Особливо це стосується і портів перевалки, де оборот транзитних вантажів найчастіше перевищує імпортно-експортний. Унаслідок цього явища, судно змушене довше чекати на початок вантажних робіт, поки повністю не буде закінчена робота по попереднім вантажам.
Практично неможливо створити схему вантажно-транспортного механізму яка б забезпечувала одночасно і можливість переміщення вантажів різного характеру, і щоб спосіб переміщення був універсальним (різні види транспорту) та дешевим, і щоб переміщувати вантажі можна було б за потреби які на малі так і на великі дистанції.
Конструкція контейнерів дозволяє перевозити їх залізничним, морським, автомобільним та авіаційним транспортом. Вона є досить простою і універсальною.
Механізація і переобладнання дозволить використовувати контейнер для перевантаження насипного вантажу в роботі з мостовим, грейферним та іншим типом кранів, при цьому лишає необхідності у використанні будь якого перекидача за використання його в якості тари для перевезень матеріалів залізничним чи автомобільним транспортом.
Після вдосконалення контейнера и додавання до нього гідравлічної системи, ось що ми отримуємо. Рама і борти морського двадцятифунтового контейнера посилені за допомогою металопрокату, швелерів та квадратних труб, різного перерізу, це збільшить тривкість і жорсткість конструкції. Борт виконаний із двох швелерів з’єднаних листовим металом, конструкція посилена ребрами і повздовжнім балками, які повинні забезпечити жорсткість борта при дії на нього зусилля, що виникатиме при завантаженні контейнера. Борт прикріплений до стінки контейнера приварними петлями. При відкриті борти повертатимуться відносно їх осі. Кут відкриття бортів який забезпечуватиме вільне висипання вантажу становить 45…50º. Відкриття бортів і утримання їх в закритому положенні при завантаженому контейнері здійснюється гідроциліндрами, які живитимуться від гідравлічної станції. Гідроагрегат буде компактно розташований в центрі контейнера у відокремленій ніші. Таке розташування гідравлічної станції, на нашу думку, дозволить не виходити за початкові габарити, які є у стандартного контейнера і усуне вплив шкідливих чинників навколишнього середовища.
Такий спосіб переобладнання контейнеру не зачіпає його кріплення, які будуть доступні для переміщення контейнера. Також залишається незмінним базовий каркас контейнера, натомість він тільки ще більше укріплюється.
Головним завданням гідравлічної системи автоматизованого термінального контейнера, та безпосередньо гідроциліндрів, являється утримування бортів контейнера після засипання в середину нього вантажу. Живлення гідроциліндри отримують від насосного агрегату, який складається з гідронасоса та електродвигуна. Слід зазначити, що двигун матиме живлення постійним струмом з напругою 24 В.
Контейнер в подальшому можна модернізувати таким чином:
- зменшити масу та габарити, тим самим збільшивши корисний об’єм і тоннажність контейнеру;
- передбачити захист штоків циліндрів від попадання на них абразиву, оскільки це може призвести до пришвидшеного руйнування хромованого шару поверхні штока і як наслідок до корозії, попадання вилоги і часточок у порожнину циліндра і саму систему.