Наукові конференції України, Інновації молоді в машинобудуванні 2019

Розмір шрифту: 
Загальні принципи та окремі особливості проектування системи передньої підвіски перегонового автомобіля (дисципліни: дріфт, тайм аттак)
Артем Миколайович Ющук

Остання редакція: 2019-05-24

Анотація


Одним із основних етапів підготовки перегонового автомобіля до змагань є проектування системи передньої підвіски та вибір її налаштувань для певної дисципліни (дріфт, тайм аттак). Мета роботи - в процесі проектування та виготовлення системи передньої підвіски визначити основні принципи проектування та відмінності геометричних характеристик для різних дисциплін; проаналізувати можливі варіанти виготовлення системи із врахуванням факторів, що відповідають задачам зміни геометрії підвіски при забезпечення умов міцності, визначених в технічному завданні.

Ключові слова


підвіска; перегоновий автомобіль; важіль підвіски; поворотний кулак; койловер; верхня опора;

Посилання


  1. ДСТУ 2947-94 Автотранспортні засоби. Підвіски автомобілів. Терміни та визначення.
  2. Й. Раймпель. Шасси автомобиля / М.: Машиностроение, 1983. — Т. I. — С. 356
  3. Bernd Heißing, Metin Ersoy. Chassis Handbook. Fundamentals, Driving Dynamics, Components, Mechatronics, Perspectives./ ATZ, 2011. 590p. ISBN 978-3-8348-0994-0
  4. Дэс Хаммилл Подвеска и тормоза. Как построить и модифицировать спортивный автомобиль / Перевод с английского. - М.: Легион-Автодата, 2005.- 96с.
  5. Й. Раймпель, Шасси автомобиля. Конструкции подвесок. / М.: Машиностроение, 1989. — Т. I. — 328 с.
  6. Guiggiani M. The Science of Vehicle Dynamics. Handling, Braking, and Ride of Road and Race Cars. Springer /, 2014, 364 p. DOI 10.1007/978-94-017-8533
  7. Справочник технолога-машиностроителя: Т. 1,2 /Под ред. А.Г.Косиловой и Р.К.Мещерякова. - М.: Машиностроение, 1985-1986